Schapmeters veroveren in het theeschap is geen sinecure meer tegenwoordig. Los van een (zeer) succesvolle nieuwkomer als Clipper (een merk van Wessanen), wordt er stevig op los geïnnoveerd. Oermerk Pickwick (Jacob Douwe Egberts) komt nu met een thee die volledig omgeven is met 'beleving'. Het submerk waaronder Pickwick die premium thee lanceert, is Joy of Tea. De bedoeling is dat de consument daarbij gaat wegdromen, want, 'Joy of Tea prikkelt je fantasie met verfijnde en spannende thee'.
Ontspan
Het consumenteninzicht waarop Pickwick de introductie baseert, is dat in de hectiek van alledag, ontspannen momenten steeds kostbaarder zijn. Pickwick: 'Veel mensen drinken thee om een moment voor zichzelf te creëren, de gedachten even de vrije loop te laten en weer op te laden met positieve energie. Als antwoord lanceren wij de nieuwe premium theelijn Joy of Tea. Een thee die je meeneemt in een vrolijke fantasiewereld die verder gaat dan thee.'
Grofgesneden
Thee die verder gaat dan thee... hoe gaat dat in zijn werk? Ellen van der Linde, marketing manager tea bij Jacobs Douwe Egberts Nederland, legt het uit: 'Alle aspecten van Joy of Tea zijn erop gericht om je fantasie te prikkelen. Allereerst de speelse verpakkingen, die je stuk voor stuk meenemen in een mooie droomwereld. Maar ook de intense aroma’s die je ruikt zodra je de verpakking opent. En de rijke en luxe melanges van grofgesneden ingrediënten zoals theeblaadjes, rooibos, kruiden, specerijen, fruit en bloemblaadjes, die je niet alleen proeft maar ook kunt zien door de doorzichtige theezakjes.'
Spicy Chai
Pickwick Joy of Tea, vanaf deze week verkrijgbaar in de meeste supermarkten, is verkrijgbaar in vier melanges: Green Jasmin, Ginger Spices, Green Tropical en Spicy Chai.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!