Universal XS helpt bedrijven met zoekmachinemarketing en online reputatiemanagement. In het kader van deze laatste bezigheid ontwikkelde het bedrijf in 2006 een ‘reputatiegarantieproduct’ om bedrijven te ‘ontgooglen’. Negatieve berichtgeving wordt daarmee naar de tweede pagina van de populaire zoekmachine gedwongen en zo minder vaak gevonden. Het bedrijf hoopt dit product nu ‘naar een brede markt te brengen door een nieuw ontwikkeld modulair systeem’, aldus ceo Marco Juffermans.
Michiel Mol over zijn toetreding tot de RvA: ‘Steeds vaker worden bedrijven en individuen in hun groei geblokkeerd door hinderlijke berichten die maar blijven plakken op het internet. Het managen van deze digitale reputaties wordt alleen maar belangrijker en Universal XS is een van de weinige bedrijven, die hier inmiddels een enorme kennisvoorsprong in heeft opgebouwd.’
Harry van Dorenmalen: ‘De manier waarop Universal XS naar de ICT markt kijkt, past bij deze tijd. Ik waardeer dit soort innovaties zeer en vind het heel inspirerend om mee te blijven denken met jonge ondernemers. Ik hoop dan ook dat ik mijn bijdrage kan leveren aan het doorontwikkelen van dit eigentijdse product.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!