Maurits van Oranje start marketinginnovatiebureau

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

heeft samen met een eigen bedrijf opgericht onder de naam .

De nieuwe onderneming gaat voor bedrijven en de overheid innovatietrajecten opzetten en begeleiden, vanuit een marketing en algemene business invalshoek. The Source houdt zich tevens bezig met de ontwikkeling van innovatieve concepten voor producten en systemen.

Maurits van Oranje had de afgelopen jaren in verschillende marketingfuncties en werkte hiervoor als business manager bij Philips Domestic Appliances & Personal Care, met verantwoordelijkheid voor een deel van de Philishave portefeuille.

Van Oranje: 'Het zelfstandig ondernemerschap trok mij al geruime tijd. Met name vernieuwing, waarmee ik mij binnen Philips ook al deels bezig hield, boeit mij enorm, niet in de laatste plaats omdat het de sleutel is tot een succesvolle toekomst van ondernemingen en organisaties. Bovendien bestaat hieraan ook duidelijk behoefte omdat de nadruk in het bedrijfsleven de afgelopen jaren nogal sterk heeft gelegen op kostenbeheersing en optimalisatie van bestaande processen en producten. Ik denk dat The Source een relevante, katalyserende rol kan vervullen om vernieuwing juist weer te stimuleren en te prikkelen.'

Van Oranje koos voor samenwerking met The New Frontier vanwege gelijkgestemde ideeën over ondernemerschap en innovatie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie