LG en SuperHeroes lanceren de campagne 'The Best Gift Ever'. De commercial die bedoeld is als aftrap van de campagne is opgezet als 'prank'. Op een kinderpartijtje wordt een heel groot cadeau neergezet. Na uitpakken blijkt dat de nieuwe stofzuiger LG CordZero te zijn, een draadloze stofzuiger die ook nog een volgt terwijl je door het huis gaat. LG: 'De verrassing is groot en de feestjes monden uit in vrolijke chaos.'
Het verantwoordelijke reclamebureau, SuperHeroes, en LG hebben zichzelf met het nieuwe campagnethema ‘Let’s Make Cleaning Fun Again’ een nieuwe 'missie' gesteld: 'Schoonmaken? De meeste mensen beleven er weinig plezier aan. Maar het kan ook anders.'
Happy birthday
Voor de kick-off zijn opnamen gemaakt tijdens zes verschillende kinderfeestjes. ‘The Best Gift Ever’ is geregisseerd door Rick Lenzing van In Case of Fire. In de afgelopen jaren heeft SuperHeroes een aantal campagnes voor LG ontwikkeld, waaronder de ‘So Real It’s Scary’ serie.
Bekijk hieronder ‘The Best Gift Ever’:
Credits
Agency: SuperHeroes Amsterdam
Creative Director: Rogier Vijverberg
Copywriter: Elliot Stewart-Franzen, Dimitri Hekimian
Art Director: Ola Syse
Creative strategist: Felipe Camara, Marieke Dekker
Agency producer: Severien Jansen
Production company: In Case of Fire
Director: Rick Lenzing
DOP: Steve Walker
Producer: Arjan Oosterveer
Design: Krister Lima, Quentin Deronzier
Post-production: Kim Hinrichs, Scott McPherson
Music production: Studio De Keuken
Client: LG Electronics Inc
Responsible at LG: Emily Lee