Alle professionals in marketing worden opgeroepen kandidaten aan te dragen voor de Dutch Marketing Awards. Tijdens de Dutch Marketing Awards eren marketeers samen met de beroepsorganisaties NIMA, PIM, MEC én Adfo Groep het beste wat marketing-Nederland op dit moment te bieden heeft.
We reiken awards uit in zes categorieën:
- Start Up of the Year
- Scale Up of the Year
- Company of the Year
- Internal Branding Company of the Year
- Marketing Talent of the Year
- Marketeer of the Year
Het aandragen van kandidaten voor de Dutch Marketing Awards kan vanaf nu! Alle personen en organisaties die aan de jury worden voorgelegd worden – mits voorzien van een korte toelichting - behandeld en besproken, waarna er per deeljury een aantal genomineerden wordt aangewezen.
Wie worden de opvolgers van het Bijenkorf, Dopper, Vandebron en Henk Jan Beltman van Tony’s Chocolonely? Inzenden kan tot 18 november 2016. Lees hier de voorwaarden voor je inzendt.
De inzendingen worden dit jaar beoordeeld door zes kundige vakjury's, onder leiding van de juryvoorzitters:
Erik van Engelen (Eneco) - Start Up of the Year
Marc van Eck RM (Business Openers) - Scale Up of the Year
Marjolijn Meynen (De Bijenkorf) - Company of the Year
Guy van Liemt RM (van Liemt Marketing) - Internal Branding Company of the Year
Marc Lamers (Wageningen UR) - Marketing Talent
Elsbeth Eilander (Adfo Groep) - Marketeer of the Year
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!