Tilburg publiceert namelijk vandaag in De Pers vandaag een zogenaamde recall-advertentie met de nogal flauwe invalshoek dat er een ‘geconstateerde herinneringsfout in het product ‘Tilburg 1933 - 1994’ is’.
Stukkie tekst eruit: ‘De kans bestaat dat uw herinneringen aan Tilburg niet overeen komen met de werkelijke situatie. Waarschuwing: bij gebruik van foutieve herinneringen kunnen tranende ogen en pijn in het hart optreden. Wij verzoeken u (on)geopende herinneringen terug te brengen naar Tilburg. Bij bezoek krijgt u gratis een nieuwe herinnering.’ De advertentie eindigt met: ‘Wij bieden onze oprechte excuses aan voor het ontstane ongemak. Voor informatie over deze oproep of over het ruilen van uw herinneringen verwijzen we u naar de advertentie verderop in deze krant.’
Na al die humor is de vervolgadvertentie toch wel teleurstellend. In zo’n vijftig woorden leren we dat Tilburg 'bovenaan de lijst met snelgroeiende stijgers op sociaal-economisch terrein staat, hard groeit, zich op eigen kracht vernieuwt. Maar het meest sprekend is het resultaat. Spannend, met veel ruimte om te experimenteren. Kom kijken tijdens evenementen, exposities en concerten.’
Denk toch dat ik voor een dagje Antwerpen kies.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!