Premium

Dit is de nieuwe 'Voel je vrij'-commercial van KPN door N=5

De boodschap die de commercial moet overbrengen luidt: 'Technologie maakt het leven niet killer en anoniemer, maar warmer en herkenbaarder.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

N=5 ontwikkelde voor KPN een nieuwe commercial binnen het thema &; Voel je vrij&;, dat een jaar geleden voor het eerst . De hoofdrol in de nieuwe commercial is weggelegd voor twee expat-kleuters in den vreemde, die min of meer per ongeluk opa Henk wakker bellen - want tijdverschil - met een videogesprek.

KPN zegt dat het als zijn missie te zien om mensen hun vrijheid terug te geven door ze te verbinden met de wereld om hen heen. KPN: &;We laten mensen ervaren dat technologie het leven niet killer en anoniemer maakt, maar juist warmer en herkenbaarder. Technologie verbindt ons. Helpt ons onze eenzaamheid aan te pakken, de liefde te vinden, zaken efficiënter te doen, nieuwe werelden te ontdekken, familiebanden te versterken. Met deze commercial geven we een ontroerend voorbeeld van mensen die de nieuwe vrijheid ervaren dankzij de mogelijkheden van KPN.&;

De commercial wordt verspreid via de social media kanalen van KPN en zal zondag 15 maart voor het eerst te zien zijn op tv. 

 

Credits
Verantwoordelijk bij KPN: Yvette Belt-Beekman, Dries Poels, Miemie Man, Roema Rambhadjan
Bureau: N=5
Strategie: Marc Oosterhout, Bastiaan Weers
Creatie: Peter Hebbing, Thijs Bontje, Daniel te Lindert
Account: Anouk Zink, Ralph Balk, Gonny Pullens
RTV director: Linda Kiphardt
Regisseur: Michael Wong
Producers: Saskia Kok, Jan Jinek (Bonkers)
DOP: Mark Bliss
Editor: Annelien van Wijnbergen
Geluid: The Ambassadors
Postproductie: Hectic Electric
Graphics: Paul Freeth

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie