Premium

Digital Agency Lukkien tekent voor campagne MyHeritage

In de commercial van MyHeritage is zichtbaar hoe een aantal generaties familieleden middels een familiereünie met elkaar in contact komen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Digital Agency Lukkien heeft het concept van de onlangs uitgebrachtte televisie-commercials van MyHeritage bedacht en deze in haar studio’s geproduceerd. In de commercial van MyHeritage is zichtbaar hoe een aantal generaties familieleden middels een familiereünie met elkaar in contact komen. De commercial laat zien dat het mogelijk is om met verre familie in contact te komen en zo horizontale en verticale familiebanden te verbreden.

Meerdere creatieve concepten
Binnen Lukkien is er gezocht naar een concept waarmee het plezier van het maken van een stamboom wordt gevisualiseerd. Uiteindelijk is daarbij het idee ontstaan van een reünie. Lukkien: &;Niet zomaar één, maar een hele bijzondere, waarbij familie door de eeuwen heen op een reünie bij elkaar komt.&;

Als tweede richting  is er gekozen voor testimonials van echte gebruikers. Lukkien: &;Deze mensen zijn zodanig gefilmd zodat ze zo natuurlijk mogelijk in beeld komen.&;

Over MyHeritage
&;MyHeritage is de toonaangevende dienst, voor het ontdekken, delen en bewaren van de familiegeschiedenis, die bijna één miljoen geregistreerde gebruikers telt in Nederland. Wereldwijd kent het platform maar liefst tachtig miljoen gebruikers, waarvan zich er 21 miljoen in Europa bevinden. Op het platform kan de gebruiker voor zichzelf nagaan welke personen deel uitmaken van diens stamboom. Doordat MyHeritage beschikt over vele genealogische gegevens en werkt via een crowdsource model, is er inmiddels een erg groot stamboomoverzicht ontstaan.&;

Credits
Producer: Hans Groenwold & Kitty Stolk
Director: Peter Linssen
Creatief concept: Hans Kok
Editor: Ivar Winkel en Raymond Viveen
Muziek: Steven Aerts
Voice-Over: Bram van der Vlugt
Casting: Lukkien Casting
Fotografie: Jacco van Laar

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie