Amnesty kiest hierbij voor de software van Salesforce. Omdat Salesforce hoge kortingen geeft aan goede doelen en non-profit organisaties. Bart van Kuijk, afdelingsmanager Fondsenwerving & Marketing van Amnesty International Nederland noemt ook innovatie als reden: ‚Het verbinden van de ledenadministratie met sociale mediaprofielen komt nu binnen bereik. We verwachten met Salesforce sneller en efficiënter innovaties in de werkprocessen door te voeren dan vroeger mogelijk was.’
Amnesty zal onder andere van Converse gebruik maken, een gezamenlijke applicatie van de Salesforce Foundation en StepOrange: de branchespecifieke applicatie voor fondsenwervende- en ledenorganisaties maakt het voor Amnesty zorgt voor een geïntegreerd klantbeeld van de 255.000 leden.
CRMWaypoint zal Salesforce bij Amnesty uitrollen. Het bedrijf deed dat al voor het Watersportverbond, Oranjefonds en de Rabobank Foundation.
Het project gaat deze maand van start en zal zich in eerste instantie richten op de migratie van de 255.000 Amnesty-leden naar Salesforce. Wanneer dat is afgerond, gaat Amnesty de eigen werkprocessen onder de loep nemen en kijken waar het verbeteringen kan doorvoeren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!