Communicatie Poll: Voedingscentrum boekje te buiten?

De campagne ‘Van varken tot karbonade’ moet de consument inzicht geven in de herkomst en productie van kip en varken, en daarmee ook in de redenen waarom het ene stukje vlees zoveel meer kost dan het andere. Zodat hij beter in staat is een bewuste keuze te maken bij het kopen ervan. Maar gaat het Voedingscentrum niet zijn boekje te buiten? Het moet toch onafhankelijke informatie geven? Wat vindt u? Stem mee via de rechterkolom op de homepage.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Onze poll van de vorige week ging over de Hema, die verklaarde dat zij juridische stappen wilde nemen tegen Mediamatic, initiatiefnemer van kunstproject El Hema.

De overgrote meerderheid van de stemmers (71%) was het met het dreigement oneens: ‘Hema zou dit kunst-project juist moeten omarmen.’

Een klein deel van de stemmers (14%) kon zich wel in de reactie van de Hema vinden: ‘Een dergelijk project schaadt de reputatie van het warenhuis.’

‘De juridische weg is wel een noodgreep, start liever een pr-tegenoffensief,’ vindt de rest (14%). Overigens trok de Hema haar dreigement snel weer in en werkt zij nu met Mediamatic samen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie