Cohn & Wolfe helpt Sanex bij positionering als ‘expert in huidverzorging’

Het bureau wil daarbij samenwerken met online influencers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Colgate-Palmolive heeft na een pitch communicatiebureau Cohn & Wolfe ingeschakeld voor de pr-campagne rond de nieuwe Sanex Advanced-producten – producten voor de verzorging en behandeling van veeleisende huidtypes. De campagne start deze maand.

Met de introductie van Sanex Advanced wil Colgate-Palmolive zijn positionering als expert op het gebied van huidverzorging bevestigen.

Medisch en lifestyle

‘Consumenten die op zoek zijn naar informatie over huidverzorging doen dat vooral online. Voor Sanex liggen er dus kansen in een samenwerking met online influencers’, aldus Cohn & Wolfe Benelux-directeur Erik Graadt van Roggen. ‘We zullen in de campagne zowel de medische als de lifestyle-aspecten van de nieuwe producten benadrukken.’

Sanex is het derde account voor Cohn & Wolfe Benelux in een jaar, na eerdere campagnes voor Elmex in Nederland en Colgate in België.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie