Coca-Cola wil met eigen 'branded' muziektrack in game 'Just Dance Now' tieners aanzetten om meer te bewegen

De in Nederland geschreven muziektrack is naast hits van Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé de enige branded content in de game Dance Now.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coca-Cola weet als enige merk een muziektrack toe te voegen aan de populaire dance game Just Dance Now. Daarmee is de song de enige branded content in de game. In de game moeten spelers zo goed mogelijk de choreografie op het scherm nadansen, die speciaal is ontwikkeld door game-uitgever Ubisoft. Andere muziek waar &;gamers&; op kunnen dansen, zijn hits van Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé. Van het spel zijn wereldwijd meer dan 50 miljoen exemplaren verkocht.

Coca-Cola zegt met de branded content in de game tieners te willen aanzetten om meer te bewegen door te dansen. &;Bewegen is immers gezond en van dansen worden we vrolijker.&; Ter promotie is dit weekend een danscompetitie gestart in Frankrijk, waarin 50.000 jongeren uit zes verschillende steden strijden voor een unieke dance venue

De track, genaamd ‘The Choice is Yours’, is volledig geproduceerd en gezongen door Darre van Dijk, chief creative officer van Ogilvy & Mather Amsterdam. De lancering ervan in Just Dance sluit aan bij de Pan-Europese ‘Choose Happiness’ campagne van Coca-Cola, waarin Ogilvy & Mather Amsterdam eerder al een grote rol speelde.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie