Campagne moet Skype van imagoprobleem afhelpen

Skype wil een dagelijkse communicatietool worden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Skype wordt door de meeste mensen nog steeds gebruikt voor communicatie met familieleden op afstand of voor videoconferencecalls. Met de nieuwe campagne van Pereira O’Dell wil Skype laten zien dat het platform ook goed dagelijks te gebruiken is. 

‘We willen Skype niet positioneren als een communicatie tool voor af en toe, maar als een dagelijks communicatie-instrument, vertelde Jonathan Woytek, creatief directeur van Pereira O’Dell aan . ‘Skype is niet alleen voor video, je kunt het ook gebruiken als instant-messaging platform en je kunt ook videogesprekken voeren rondom andere onderwerpen.’

De campagne &;The Things We Can Do&is uitgerold in Amerika, Brazilië, Rusland en Mexico. De eerste twee video&;s gericht op Amerika en Rusland zijn inmiddels gelanceerd. Naast de korte documentaires, lanceert Skype zeven 30-seconde durende video’s met voorbeelden van hoe mensen de service gebruiken. Zo zien we een gebruiker die zijn hond in de gaten houdt met Skype en iemand die via Skype samenwerkt met muzikanten. 

De video’s zullen via Skypes platformen de komende weken worden gedeeld met de hashtag .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie