Campagne Inholland: 'Geslaagd! En nu?'

Deze week hebben scholieren te horen gekregen of ze zijn geslaagd. Inholland heeft eenFacebook-campagne die inhaakt op het euforiemoment.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Digitaal bureau 3sixtyfive is verantwoordelijk voor het concept en ontwikkeling van de Facebook-campagne voor Inholland. Geslaagde eindexamenleerlingen worden uitgedaagd met vraag: &;Geslaagd! En nu?&; Vervolgens kiezen zij een toekomstbeeld (beroep) dat bij hen past en kunnen ze verifiëren bij vrienden of zij hetzelfde toekomstbeeld zien. De vrienden krijgen meerdere opties voorgeschoteld en dienen binnen een halve minuut de juiste keuze te maken. Deelnemers van de campagne die hun vrienden het beste kennen maken kans op een unieke studie survival kit, ter beschikking gesteld door Inholland.

3sixtyfive koos voor Facebook omdat de doelgroep er aanwezig is en scherp te targetten en te benaderen.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie