Burson ondersteunt de G(irls)20

G(irls)20 kiest Burson-Marsteller als haar officiële media- en communicatiepartner.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

G(irls)20 is een maatschappelijke organisatie die streeft naar de economische verzelfstandiging van meisjes en vrouwen over de hele wereld. De organisatie is opgezet overeenkomstig de G20-structuur – als een jaarlijks forum voor internationale samenwerking en besluitvorming.

Vrouwen financieel helpen

G(irls)20 brengt afgevaardigden uit alle G20-landen samen, aangevuld met vertegenwoordigers uit de EU en de Afrikaanse Unie, Afghanistan, Pakistan en de MENA-regio. Samen bediscussiëren en werken zij aan oplossingen die meisjes en vrouwen financieel kunnen helpen.

Australië

wordt in Australië gehouden. De G(irls)20-gedelegeerden zullen dezelfde agenda hanteren als de leiders van de G20. Dat wil zeggen: het bevorderen van de economische groei en werkgelegenheid en het versterken van wereldeconomie om deze meer bestendig te maken tegen economische schokken. De deelnemers zijn allemaal meisjes tussen de 18 en 20 jaar oud.

Wereldnetwerk

Burson-Marsteller sluit met deze samenwerking aan bij een wereldnetwerk van partners in de private sector en van overheids- en social profit-organisaties, die door hun financiële en politieke macht de G(irls)20 Summit steunen.

De stem van jong vrouwen

‘G(irls)20 gaat over het mobiliseren van meisjes en jonge vrouwen, lokaal, nationaal en internationaal. In samenwerking met andere maatschappelijke organisaties en de private sector werken we aan innovatieve oplossingen die leiders van de G20 in overweging kunnen nemen’, aldus Farah Mohamed, president en ceo van G(irls)20. ‘Onze samenwerking met Burson-Marsteller helpt ons de stem van jonge vrouwen te laten horen. Dat is een essentiële stap voor de totstandkoming van een inclusieve wereldeconomie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie