De drie genomineerde projecten op een rij. Winnaar Marc van Rooij is de derde van links.
Tijdens de Dag van de Citymarketing in Amsterdam nam Marc van Rooij namens het Burgerinitiatief Almere de prijs in ontvangst. De jury was vol lof over het initiatief van onderop en meent ‘dat hiermee een innovatieve bijdrage is geleverd aan het vakgebied, dat navolging elders verdient’.
De andere genomineerden waren het Merkboek van de stad Dordrecht, dat de identiteit van de stad probeert te vangen, en communicatiebureau Counter Creatives, voor het ontwerp en de realisatie van een interactieve bouwschutting van 770 meter in Zaandam. De jury bestond uit Erik Braun (Erasmus Universiteit Rotterdam), Marcel Schonenberg (Beurs van Berlage), Robert Govers (adviseur place branding) Gaston Crolla (voorzitter Stichting Netwerk Citymarketing) en juryvoorzitter Ton Rombouts (burgemeester ’s-Hertogenbosch).
Op het evenement, voor de vierde keer georganiseerd door de stichting Netwerk Citymarketing Nederland, werd ook de Stimulerings Award uitgereikt. Deze ging naar Glamourmanifest uit Amsterdam, een samenwerkingsplatform om nieuw leven te blazen in het kantorengebied Amstel III in Amsterdam Zuidoost.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!