Britste communicatieprijzen voor AkzoNobel

AkzoNobel viel in Londen drie keer in de prijzen tijdens de eerste Transform Awards.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

AkzoNobel was één van de grote winnaars tijdens de eerste , de enige Britse competitie die zich louter richt op op rebranding, reputatieverandering en merktransformatie. De awards zijn opgericht door Communicate Magazine. Het Nederlandse concern behaalde goud in de categorie “Best corporate rebrand following a merger or acquisition” en ook in de categorie “Best rebrand in the chemicals sector”. Zilver behaalde het chemieconcern in de categorie “Best overall visual identity”.

Berry Oonk, head of corporate branding bij AkzoNobel ziet een bevestiging van AkzoNobel's creativiteit, strategisch denkwerk en teamwork. Oonk: 'Er was sterke concurrentie in alle drie de categorieën.'

Succes
AkzoNobel won in december 2009 de European Excellence Award voor de wereldwijde externe publicatie . In januari werd ook de prijs voor Best AEX Press Officer behaald.

De jury
Graham Hales, Managing Director of Interbrand London
Cheryl Giovannoni, European President of Landor Associates
Bill Darling, Managing Director of Saffron brand consultants
Fred Burt, Managing Director van het Britse kantoor van Siegel+Gale.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie