‘Het nieuwe design voert terug naar het oorspronkelijke gedachtegoed van de brouwerij, de standaard in smaak en kwaliteit’, aldus Brand. Het design is ontwikkeld door VBAT.
Marc Scholten, marketing manager Brand Bier: 'Brand wil de bierstandaard in Nederland verhogen. Door te vernieuwen en door de smaak altijd voorop te stellen. Dat vernieuwende karakter van Brand zie je nu ook terug in het design.’
De negen biersoorten van Brand krijgen een fles met een reliëf van het logo van de Brand Bierbrouwerij. De verschillende varianten onderscheiden zich door een eigen neklabel in een aparte kleurstelling. De kleuren worden doorgevoerd naar de kroonkurk waardoor het duidelijker wordt om welk product het gaat. Ook het uiterlijk van het krat verandert, er komt één 24 vaks-krat. Aan de zijkant van het krat zit een open ruimte zodat de flessen die in het krat zitten goed zichtbaar blijven. De 6-packs en de blikken 33cl en 50 cl krijgen een design passend en in lijn met de nieuwe stijl van de fles en het krat. Er worden 500.000 nieuwe kratten en 12 miljoen flessen met het nieuwe design gemaakt. Vanaf begin juli is Brand pilsener in de nieuwe flessen en kratten verkrijgbaar in de supermarkt, slijterijen en horeca. De speciaalbieren volgen later dit jaar.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!