'Bitter Kas lekker vinden of niet is geen keuze'

De boodschap van de nieuwe campagne van het bittere drankje: 'Wees niet verbaasd als je Bitter Kas opeens lekker vindt'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bitter Kas, een rood en bitter drankje van PepsiCo, heeft een nieuw imago en verpakking. &Rosàs is verantwoordelijk voor de ‘Sobre Gustos&; (over smaak) campagne. De campagne focust op de manier waarop onze smaakpupillen veranderen door de jaren heen en nodigt mensen uit om Bitter Kas te proberen. De campagne wordt versterkt met de tekst: &;Bitter Kas. From 1966 until you like it.&;

Het drankje wordt dit jaar geschonken in bars en op terrassen in Spanje. Het kan geserveerd worden met ijs, sinaasappel of een olijf en kan gemixt worden met bijvoorbeeld gin, vodka of rum.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie