Bilder & De Clercq is gestart met het innovatieve foodconcept 'The Wall', een interactieve boodschappenmuur, in de kantoorgebouwen WTC Schiphol Airport, The Base en het hoofdkantoor van Schiphol Group zelf. Vorig jaar september deed Bilder & De Clerq al een pilot op het Googlekantoor aan de Amsterdamse Zuidas.
Behoefte werknemers
Werknemers kunnen via 'the Wall' of online via hun smartphone een gerecht uitkiezen en krijgen de ingrediënten hiervoor op kantoor bezorgd. Met deze nieuwe service zegt Schiphol Central Business District (CBD) te willen inspelen op de behoefte van werknemers om met gemak, inspiratie en tijdwinst, werk en privé te combineren.
Veelal biologisch
Er worden wekelijks veertien recepten via The Wall en de speciale app aangeboden, die met extra's zoals brood of een nagerecht kunnen worden uitgebreid. De ingrediënten die nodig zijn voor het gerecht worden in de juiste hoeveelheden met het recept, aan het einde van de middag op het kantoor van keuze bezorgd. De ingrediënten van de gerechten zijn veelal biologisch, en worden zoveel mogelijk lokaal ingekocht. Bilder & De Clercq biedt de juiste hoeveelheden aan ook om verspilling van voedsel tegen te gaan.
Metro
Het concept 'boodschappenmuur' werd - op veel grotere schaal - ook al eens uitgerold in 2011, en wel door retailconcern Tesco in Zuid-Korea. (Zie video hieronder.) Het leverde destijds een schat aan prijzen op, onder andere bij Cannes Lions. (Bureau: Cheil Worldwide.)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!