Monique Hendriks, directeur van Bex*communicatie, legt uit waarom het bureau deze maatregelen neemt: ‘Onze opdrachtgevers besteden minder uit en daardoor staat onze omzet onder druk. We kunnen daardoor met minder mensen dezelfde kwaliteit leveren. Daarnaast vraagt de markt in toenemende mate om een bureau dat niet meer alles zelf doet, maar flexibel kan inspelen op vragen van opdrachtgevers. Niet alleen wat betreft capaciteit, maar ook op het gebied van kwaliteit en specialismen. Samenwerken met anderen en het onderhouden van een kwalitatief goed netwerk is daarbij steeds belangrijker. In onze vaste kern hebben we adviseurs in huis op de voor onze opdrachtgevers cruciale vakgebieden als verandermanagement, reputatiemanagement, mediarelaties, storytelling en crisismanagement. Voor aanvullende capaciteit of specialisten zullen we een beroep doen op ons netwerk. Op die manier waarborgen we onze kwaliteitsniveau en kunnen we flexibel inspelen op de wensen van opdrachtgevers.’
Bex* bestaat uit Bex*communicatie en Bex*training en coaching en heeft vestigingen in Amsterdam en Eindhoven. \Bex* is verkozen tot Benelux Consultancy of 2011 door Holmes Report.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!