Bavaria lanceert ‘DutchyDress’

Bierbrouwer Bavaria onthult vandaag 'het eerste WK-item dat ooit gemaakt is speciaal voor vrouwelijke supporters': de DutchyDress.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De DutchyDress is een oranje jurkje dat in opdracht van Bavaria is ontworpen door het Nederlandse kledingmerk SuperTrash.

Het was de bierbrouwer uit Lieshout opgevallen dat vrouwen tijdens het WK net zo veel naar voetbal kijken als mannen en dat meer dan 50 procent van de vrouwen bier koopt. Bavaria meldt in een persbericht dat het 'iets doet om de vrouw zich vrouwelijker te laten voelen en tegelijkertijd de man een plezier te doen.'

De DutchyDress is volgens Bavaria een jurkje van oranje tricot met rood/wit/blauw koord dat zo is ontworpen dat het iedereen past en iedereen staat. Bavaria: 'In termen van de fashion-addicts is dit "een musthave"!' Bavaria heeft Sylvie van der Vaart bereid gevonden om het gezicht van DutchyDress te zijn.

De DutchyDress is vanaf 26 april 2010 verkrijgbaar (zolang de voorraad strekt) in alle supermarkten in een passende verpakking met acht blikken Bavaria 33cl voor een consumentenadviesprijs van 9,99 euro en ook in webshop op . Het jurkje is te zien in de Bavaria-commercial die vanaf 19 mei wordt uitgezonden op televisie.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie