Premium

Albert Heijn lanceert productcommercial 'Laat je verrassen'

Geen Piekema en geen hamsters, in deze commercial van Albert Heijn spelen 'verrassende producten' de hoofdrol.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Laat je verrassen&;, dat is de pay-off van de nieuwe commercial van Albert Heijn. In de commercial worden foto&;s van &;verrassende producten&; aan elkaar gepraat door een (vrouwelijke) voice-over. De commercial is gemaakt door TBWA\NEBOKO.

Albert Heijn nam kortgeleden afscheid van supermarktmanager &;Piekema&; en werkt op het ogenblik aan een nieuw reclameconcept. Een woordvoerster van Albert Heijn wil niet zeggen of &;Laat je verrassen&; een overbruggingsconcept is. Het kan een eenmalige commercial zijn, maar wellicht borduurt Albert Heijn voort op &;Laat je verrassen&;. De woordvoerster: &;Toen we voor de eerste keer met de hamsters kwamen, hebben we ook niet bekend gemaakt dat het een terugkerend thema zou worden. We laten ons niet in de keuken kijken.&;

Wanneer Albert Heijn komt met &;de opvolger&; van Piekema, wordt ook niet bekend gemaakt.

Destaat op het ogenblik ook volledig in het teken van &;Laat je verrassen&;. (Zie still hieronder.)

 

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie