Ajax heeft nog geen nieuwe hoofdsponsor kunnen vinden. De Amsterdamse lijstaanvoerder heeft daarom het vertrekkende Aegon gevraagd langer te blijven als hoofdsponsor. Daarop hebben beide partijen besloten het sponsoprcontract te verlengen tot tot en met 31 december 2014.
Met de verlenging van het hoofd- en dus ook het shirtsponsorschap is een bedrag gemoeid van EUR 3 miljoen. Daarna blijft Aegon nog tweeëneenhalf jaar, tot en met 30 juni 2017, aan als sponsor. Daarbij is een optie opgenomen voor nog een extra jaar, tot en met 30 juni 2018.
Edwin van der Sar, directeur marketing van Ajax: 'Aegon helpt ons enorm met deze verlenging, omdat wij meer tijd nodig hebben. Nu kunnen wij met vertrouwen en met de nodige rust verder.'
Marco Keim, ceo Aegon Nederland: 'Wij zijn sinds 2008 als hoofdsponsor aan Ajax verbonden en hebben mooie resultaten bereikt. Wij hechten er waarde aan dat er een goede nieuwe opvolger komt, vandaar dit extra half jaar als hoofdsponsor.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!