WE gaat collectie verjongen en kids-range uitbreiden

WE Fashion zal daartoe dit jaar EUR ca. 15 miljoen investeren en 29 nieuwe banen creeeren. Er komen ook 81 arbeidsplaatsen te vervallen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

WE Fashion gaat zijn interne organisatie aanpassen om haar transformatie naar een modern, omni-channel modemerk verder invulling te geven. We wil beter kunnen inspelen op het snel veranderende winkelgedrag van consumenten, dat zich verplaatst van de fysieke winkelstraat naar online shopping.

Verjongen
WE stelt dat in de fashion retailmarkt sprake is van een ‘voortdurend stijgende online omzet en parallel daaraan een dalende trend in passanten en winkelbezoek’. De groeistrategie van WE Fashion bestaat uit het verder aanscherpen en waar nodig verjongen van de mannen- en vrouwencollectie. Daarnaast wordt de kidsrange verder uitgebouwd. Eerder werd wefashion.com vernieuwd en werd de WE Fashion app gelanceerd.

Joris Aperghis, voormalig marketingmanager van We en sinds januari van dit jaar CEO van WE Fashion: ‘Willen we onze huidige marktpositie behouden en verder uitbouwen, dan moeten we nog beter inspelen op de veranderende klant. Dat betekent dat we investeren in verbetering van de klantenbinding, in onze filialen en onze online shop. Daarnaast is het van belang dat we onze mensen trainen hoe te werken in de veranderende klantomgeving. Dat doen we door te investeren in onze WE Academy. WE gelooft sterk in de regionale vertegenwoordiging met 230 Europese winkels in de beste winkelstraten, in combinatie met aantrekkelijke online presence. ‘

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie