Premium

TBWA\ maakt horrortrailer voor McDonald's om tieners te bereiken

McDonald's wil met de trailer inspelen op het mediagedrag en de interesse van tieners.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vidiboko, de video-unit van TBWA\Neboko, tekent voor een &;trailer van een horrormovie&; om de actie &;Euroknallers&; online onder de aandacht te brengen bij tieners. Eerder maakte Vidiboko.

TBWA\Neboko: &;Wederom leidt de banner onderin de video de hoofdrolspelers af. In dit geval zijn dat twee actrices in een horrorfilm. Door de productboodschap ondergeschikt te maken aan de trailer speelt McDonald’s in op zowel het mediagedrag als de interesses van tieners. Een videoclip/film trailer, een pre-roll en mobile banners plaatsen de Euroknallers midden in de interesse van de doelgroep.&;

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie