SPOT en Broadcast Magazine organiseren op 3 oktober het Second Screen Seminar. Tijdens dit seminar bieden ze een zestal bouwers van second screen-apps de gelegenheid om hun app te demonstreren. De bouwers kunnen zich nomineren voor een podium en vijftien minuten spreektijd tijdens dit event door een mail met uitleg over hun app te sturen naar spot@spot.nl vóór 1 september.
Michel van der Voort, directeur SPOT: 'Second screen verrijkt de kijkbeleving en het kijkplezier van live televisie kijken. De extra interactie die multi-screening mogelijk maakt, resulteert in verhoogde betrokkenheid van de kijker. Televisie kijken wordt boeiender en de sociale beleving moedigt het kijken naar tv-programma’s en -commercials aan. Onderzoek wijst uit dat de gecombineerde inzet van tv- en online reclame de grootste invloed heeft op online surfgedrag naar het product of merk van adverteerders. Second screengebruik biedt volop kansen voor televisiezenders en -adverteerders.'
Lees meer mobiel nieuws op Mobilemarketing.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!