Volgens de jury van De Speld heeft de samenwerking tussen de twee bedrijven een grote impuls heeft gegeven aan de online activiteiten van All-in-Solo, door goed te optimaliseren op het mobiele kanaal, door het lokaal maken van landingspagina's en door een geslaagde SEA-campagne. De focus is gericht op daadwerkelijke sales die door middel van grote aantallen lokaalgebonden landingspagina’s resulteren in een beter rendement vanuit search.
Rinus Verheij en Arend Verheij van All-in-Solo zien de award als een terechte beloning. 'Door de chemie met de mensen bij Netprofiler, die net als ons voorop willen lopen met de nieuwste online mogelijkheden, hebben we fantastische resultaten geboekt die tot deze award hebben geleid.'
De klantcase werd gepresenteerd door Wouter Veenboer, search consultant bij Netprofiler. 'Deze prijs is een bevestiging dat effectieve zoekmachinemarketing en traffic optimalisatie hand in hand gaan met een goede user experience van de site en slim gebruik van web analytics. De case laat zien dat ook middelgrote organisaties op het hoogste niveau zoekmachinemarketing kunnen bedrijven en daar een grote groei mee kunnen realiseren.'
De vijfkoppige jury bestond uit Aart Wallet (No-Search), Ruud Kok (dotSearch), Mathieu Burgerhout (Webshoptimizer), Keesjan Deelstra (Interneteffect) en Marieke Verdonk (hoofdredacteur Twinkle).
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!