De campagne wordt uitgerold over sociale platformen, tv-, bioscoop- en printreclame, mobiel en in-store ‘experiences’.
Het gaat om engagement en activatie: consumenten moeten via echte en virtuele events bij het merk worden betrokken. De kern van de campagne is ‘het vieren van momenten uit het echte leven’: geboorte van een baby, roadtrips.
Een groot deel van deze campagne draait om de verhalen van consumenten.
Levi’s chief marketing officer Jennifer Sey zegt in een persbericht dat ‘Live in Levi’s’ meer dan een campagne is. ‘Het is een optimistische nieuwe richting dat de ziel van het Levi’s-merk moet doen opleven.’
De hoofdmoot van de campagne is digitaal.
In augustus komt een ‘social film’ online met verhalen van mensen over het merk.
De televisie- en bioscoopcommercial wordt eind juli gelanceerd.
LIVE IN LEVI'S®, Just Don't Bore Them
iBeacons
iBeacons (Apple’s alternatief voor NFC) in billboards worden gebruikt als traffic driver om offline campagnes naar Levi’s-retaillocaties te brengen: ze wijzen consumenten de weg naar winkels waar het merk te koop is, zo schrijft iBeacon Retail.
Het is nog niet duidelijk welke ‘actie’ gedaan moet worden door de klant om een bericht van het billboard te ontvangen, schrijft iBeacon Retail. Het zou via een push-notificatie kunnen gaan, die wordt gestuurd wanneer iemand bij een iBeacon-billboard staat te kijken, maar ook verzonden kan worden wanneer hij of zij langsloopt.
Er is momenteel nog geen Levi’s-app die voor de iBeacon-campagne gebruikt kan worden, dus iBeacon Retail vermoedt dat het goed mogelijk is dat voor deze campagne een aparte app wordt gelanceerd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!