AllerHande 'meer Libelle-achtig'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Albert Heijn slaat met een andere richting in. Het sponsored magazine richt zich voortaan meer op het gezin, met recepten voor elke dag van de week die sneller, gemakkelijker en goedkoper zijn te bereiden.

Daarnaast gaat AllerHande meer aandacht besteden aan gezondheid, het huishouden en persoonlijke verzorging. 'Het wordt meer Libelle-achtig', aldus een AH-woordvoerder.

De aandacht voor het 'alledaagse' gaat ten koste van het hoog culinaire, maar de ware kookliefhebber blijft ook in de nieuwe opzet aan zijn trekken komen.
De nieuwe koers van AllerHande sluit aan bij de positionering van Albert Heijn als een winkel voor iedereen.

AllerHande heeft een oplage van 2,1 miljoen. Het gratis tijdschrift, dat dertien keer per jaar verschijnt, wordt volgens Albert Heijn door 4,3 miljoen mensen gelezen. (ANP)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie