Marktplaats koos voor ZIGT na een mediabureau-oriëntatie. De samenwerking geldt vanaf 1 februari. ZIGT gaat samen met Databay en Marktplaats zorgen voor optimalisatie van campagnes.
De eerste campagne gaat deze week live op tv, radio en online en is gericht op de categorie auto’s binnen Marktplaats. Het creatieve concept is afkomstig van N=5.
Maaike Bakker, manager marketingcommunicatie en vanuit Marktplaats verantwoordelijk voor de bureau-oriëntatie: 'ZIGT heeft ons overtuigd vanwege hun datagedreven manier van werken in combinatie met hun enthousiasme en no-nonsense karakter.'
Veroni Engelhart, mediadirector bij ZIGT: 'De doelstellingen van Marktplaats bevatten een sterke gedragscomponent en sluiten aan bij ons streven naar volledige transparantie en voorliefde voor data. Samen met de bestaande bureaupartners van Marktplaats willen we zorgen dat effectiviteit en efficiëntie nog meer hand in hand gaan.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!