Hornbach neemt daarmee na bijna zeven jaar afscheid van Stroom. De samenwerking met ZIGT begint in het nieuwe jaar. Het onafhankelijke mediabureau bundelde voor deze pitch de krachten met het internationaal georiënteerde Mediaplus.
Doorslaggevend in de keuze voor Mediaplus en ZIGT was voor Hornbach de innovatieve en strategische benadering van de vraagstukken en uitdagingen. 'Ook hun ruime ervaring in retail sprak ons aan”, zegt Katja Sottmeier, manager digital, crm, media & analytics bij Hornbach op het internationale hoofdkantoor in Duitsland. 'Het internationale netwerk van Mediaplus, met sterke lokale partners, is een belangrijk uitgangspunt voor de best mogelijke uitvoering van de diensten voor ons internationale bedrijf.'
Rogier Bruggeman, Head of Business & Trading bij ZIGT: 'Hornbach staat bekend om zijn spraakmakende campagnes. Wij willen onze kennis en ervaring inzetten om die campagnes nog beter te laten aanslaan bij de Nederlandse consument.'
Hornbach werkte de afgelopen jaren samen met Crossmedia (in Duitsland) en Stroom (in Nederland). Michel van Slingerland, marketingmanager en persvoorlichter Nederland: 'Deze bureaus hebben de afgelopen jaren een hele belangrijke bijdrage geleverd aan het effect en de efficiëntie van onze campagnes en daarbij de groei van het merk Hornbach in Nederland. De samenwerking met Stroom is altijd vooruitstrevend, close, intensief en vooral collegiaal geweest. Ik kijk terug op geweldige jaren en vooruit op nieuwe kansen, ideeën en verdere groei.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!