De satésaus positioneert zichzelf als 'een lekkere en gezellige toevoeging op een warme barbecue-avond'. Naast de activatiecampagne voor komende zomer is Shoq Creative Studio verantwoordelijk voor de wintercampagne van 2015.
Alina Halászi, communicatie manager van Shoq Creative Studio. 'Deze campagne hebben we binnen vier weken bedacht en geproduceerd. Bij eten met Wijko, denk je aan "gezellig samen genieten". Dit hebben we vertaald naar twee televisiecommercials, banners en DOOH onder het thema: "het beste proef je samen". De focus ligt op sfeer, kwaliteit en de activatie: "win een weekend weg".
De zomercampagne is inmiddels gepubliceerd en de wintercampagne volgt in december.
Credits:
Agency: Shoq Creative Studio (shoq-studio.nl)
Producer: Alexander Kosman
Regisseur: Harro van Schoonhoven
D.O.P: Harro van Schoonhoven
Offline: Jelmar Hoekstra
Online: Mike Vosmaer
Grading: Jef Grosveld (Loods, Lux & Lumen)
Geluid: Jeroen van Gessel (Lab3)
Verantwoordelijk bij Wijko satésaus: Nadine Nooteboom en Nathalie van Herk