ENERGIZE
Energize krijgt versterking van Nicole Horsley, Simone Ottenbros en Gijs van der Schoot. Horsley gaat de afdeling Operations bestieren. Hiervoor werkte ze o.a. bij Red Urban, Etcetera, Eigen Fabrikaat en KHY Dialog. Ottenbros versterkt de accountafdeling. Zij komt over van Saatchi & Saatchi|Leo Burnett.
Gijs van der Schoot, die werkte bij o. a. Kingsday, Etcetera en Ogilvy, gaat aan de slag als senior copywriter en samenwerken met Robin Pas, oud-collega bij EuroRSCG 4D.
ICEMEDIA
Palle Dirks en Richard van Nijkerk worden verantwoordelijk voor de strategische en creatieve output van Icemedia. Dirks werkte onder meer bij LaCommunidad, These Days, Y&R en Blast Radius voor klanten als Vodafone, Microsoft, Ford, Sony, Philips, KPN, en Binck bank.
Van Nijkerk runde twee eigen reclamebureaus en heeft ervaring als csd bij Roorda, XXS en Publicis, en aan klantzijde bij KLM, KPN en Nissan. Hij werkte voor opdrachtgevers als InShared, Hornbach, Aldi, Renault Nederland, Proctor & Gamble, en de ministeries van Verkeer en Waterstaat en VWS.
VOICEBOOKING.COM
Boudewijn van der Laan is de nieuwe Business Development & Buying Executive van stemmenbureau Voicebooking.com. Hij is verantwoordelijk voor de uitbreiding naar andere landen en het verder ontwikkelen van het huidige concept.
Van der Laan werkte hiervoor bij Groupon als Risk Management Officer.
TMG
Robert van Ginhoven (40) is met ingang van 1 juni 2016 benoemd tot uitgever Privé bij Telegraaf Media Groep. Van Ginhoven is afkomstig van ZPRESS Young (onder meer Hitkrant, GIRLZ, CosmoGirl! en GOAL!), waar hij als uitgeefdirecteur en lid van het MT werkzaam was.
Als uitgever Privé gaat Van Ginhoven zich focussen op het realiseren van de strategische merkplannen voor hoofdmerk Privé.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!