Waterstrijd Van Kooten blijkt marketingoffensief Telegraaf

Op vrijdag werd het bericht nog links en rechts overgenomen: oud-dj en zakenman Willem van Kooten komt met een eigen watermerk en gaat de strijd aan met Spa.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nu blijkt dat het hele verhaal gewoon een nieuwe campagne voor de Telegraaf.
Morgen (maandag 4 juli) gaat de nieuwe themacampagne van start met als centrale thema: water en de Telegraaf, zo hollands als wat. De campagne is vanaf die dag terug te vinden op tv, radio, print, internet en buitenreclame.

Vooruitlopend op de nieuwe campagne hebben diverse media reeds aandacht besteed aan het nieuwe water. onthulden vrijdag al meteen een duidelijke tussen De Telegraaf en H2olland.

In de campagne wordt een link gelegd tussen water en De Telegraaf. Beide zijn immers typisch Hollands, van ons allemaal én bieden 'verkoeling' op het juiste moment. Daarom deelt De Telegraaf als onderdeel van deze campagne gratis flesjes water uit, H2olland genaamd.

Hiervoor heeft De Telegraaf een half miljoen flesjes water laten bottelen bij de Nederlandse mineraalwaterbron te Anloo.

Deze flesjes worden gratis uitgedeeld op allerlei evenementen en beschikbaar gesteld aan verenigingen die zelf een evenement organiseren. De tv-commercial is voor het eerst te zien op 4 juli om 21.00 uur bij SBS6.

De Telegraaf neemt het water af van VOF Hondsrug uit Anloo. Een van de aandeelhouders van dit bedrijf is de vermaarde DJ Willem van Kooten. De Telegraaf heeft nog geen concrete plannen om H2olland op de markt te brengen anders dan ter ondersteuning van de marketingcampagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie