Volvo Cars Nederland naar Grey Benelux

Grey wordt verantwoordelijk voor de creatieve invulling van de marketingcommunicatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Algemeen directeur van Volvo Cars Nederland, Richard Snijders, tekende vanochtend de samenwerkingsovereenkomst met Grey Benelux.

Arthur van Es, marketing director Volvo Cars Nederland &;Ons Zweedse hoofdkantoor vroeg ons vorig jaar om verkennende gesprekken te voeren met Grey Benelux. Dit is onderdeel van een wereldwijd nieuw beleid waarbij Grey International de nieuwe lead agency is. Het gevoel was direct goed en ik ben blij dat we per vandaag dan ook echt van start gaan. Er staat ons een druk jaar te wachten met onder andere de introductie van de nieuwe Volvo XC90.&;

Doeke de Steur, managing director van Grey Benelux: &;Op de achtergrond was ons kernteam al even aan het werk voor Volvo België, waardoor we nu voor Volvo Nederland extra snel kunnen opschakelen.&;
 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie