Versla Blue Monday met je grootste tegenstander

Lemon Scented Tea helpt Amsterdammers hun goede voornemens waar te maken

Blue Monday is de dag waarop de meeste goede voornemens sneuvelen. De dag waarop je toch die fles wijn opentrekt, de gym verruilt voor een avondje Netflix en de eerste familieruzies oplaaien. Gelukkig kun je je hiertegen verweren. Hoe? Door niet alleen je doel, maar juist ook je grootste tegenstander te benoemen.

As je weet met wie of wat je de strijd aangaat, kun je makkelijker het gevecht winnen. Als je bijvoorbeeld wilt afvallen, vecht je dan tegen de verleiding van chocola of tegen je hekel aan hardlopen? 

Op basis van dit gegeven bedacht storytelling agency Lemon Scented Tea een activatie. Tegenover het bureau aan de Korte Prinsengracht, is een rode zuil geplaatst met stiften waarmee voorbijgangers hun grootste tegenstander tekenen.

Managing director Gijsbregt Vijn: &;Alle goede verhalen hebben een duidelijk conflict. Dat geldt voor films en boeken, maar ook voor mensen. Daarom helpen we Amsterdammers hun tegenstander voor 2017 te benoemen. Zodat iedereen z&;n goede voornemens kan waarmaken. Juist op Blue Monday!&;
 



Sjors: “Mijn grootste vijand is de regen. Ik organiseer veel evenementen buiten en die zijn toch een stuk leuker als de zon schijnt.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie