Ze was al een tijdje bij de Hema actief en leek daar redelijk tevreden, maar nu stapt Barbera Wolfensberger (43) per 1 april 2009 over naar de BBDO groep in Nederland.
Ze volgt Willem van der Schoot als ceo op en krijgt de eindverantwoordelijkheid voor FHV BBDO, Proximity en Het ReklameTeam.
Wolfensberger was de afgelopen drie jaar Hoofd Corporate Identity en Communicatie van Hema. Ze gaf leiding aan een team van 30 medewerkers.
Voor Hema werkte ze op interim basis als marketing- en communicatiemanager voor onder andere Etos, Intratuin en Laurus en als Group Account Director bij PPGH/JWT.
William Eccleshare, ceo en Chairman van BBDO Europe over de nieuwe baas van FHV: 'I was lucky to work with Barbera when I was ceo at PPGH/JWT in the mid-nineties.
'It was clear then that she was a star player and she has grown in stature ever since. She will bring valuable experience from both agency and client side and her appointment shows BBDO's global commitment to having more than our fair share of talent. We are excited to welcome Barbera to FHV BBDO where I know she will achieve great things'.
Lijkt me geen makkelijk taak om daar aan de slag te gaan. We noemen FHV hier nog steeds "Het Ministerie van Reclame".
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!