Artikelen uit Vrouw, Autovisie en Privé zullen snel volgen. Ook Hearst Magazines heeft onlangs artikelen uit al haar magazines zoals Quote, Elle, Cosmopolitan en Esquire toegevoegd. Weekbladpers Media publiceert artikelen van Psychologie Magazine in Myjour en laat de redactie van Runner's World speciale 'long reads' samenstellen voor de online lezer.
In de digitale kiosk hoeven lezers geen abonnement per krant of tijdschrift af te sluiten, maar kiezen zij de artikelen die zij interessant vinden en rekenen deze per stuk af.
Volgens Jan Verheul, bedenker van Myjour, zijn er dagelijks 8.500 lezers te vinden op het platform. Er zijn 25.000 accounts aangemaakt. Verheul claimt dat Myjour daarmee het hardst groeit van al dit soort diensten - zoals bijvoorbeeld ook Blendle -. 'En we hebben nog lang niet alles. Verder bieden we naast de content van mediabedrijven ook een podium voor branded content. Zo publiceert Rivièra Maison ook artikelen in Myjour. Ook op dit gebied blijven wij ons verder ontwikkelen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!