Sublime FM neemt spotverkoop in eigen hand

Arrow Jazz FM werd onlangs Sublime FM. Nu neemt het radiostation de spotverkoop in eigen hand en denkt zo het merk beter in de markt te kunnen zetten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op deze wijze wil Sublime.fm adverteerders betrekken, die passen bij het profiel van de zender. De zender wordt hierbij ondersteund door de internationale media- en sales organisatie Publicitas.

Jan van Ginkel, commercieel directeur van Sublime FM in een persbericht: 'Het is belangrijk dat ons merk goed wordt uitgedragen naar adverteerders en mediabureaus. We willen ons daarom binden aan andere sterke merken die zich, net als wij, associëren met thema’s als vooruitgang, duurzaamheid, technologie, innovatie en gezondheid. Om het merk beter te kunnen bewaken zetten we nu onze eigen salesforce in bij de benadering van adverteerders en mediabureaus.' Non-spot werd onder de oude naam Arrow Jazz FM al door eigen salesforce uitgevoerd.

Door de samenwerking met Publicitas kan Sublime FM rekenen op ondersteuning van een groot internationaal netwerk met ruim 1.200 specialisten in 21 landen. Publicitas ondersteunt de zender met specialistische begeleiding van commerciële trajecten bij mediabureaus en het aanbieden van Sublime FM advertentieproposities aan haar klanten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie