Stekker uit tijdschrift Triv'

Sanoma Men's Magazines trekt de stekker uit tijdschrift Triv', vanwege een tegenvallende losse verkoop en advertentiemarkt. Het januarinummer is het laatste dat verschijnt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Triv'-uitgever Cor Jan Willig zag nog 'goeie zomermaanden': 'Dat gaf hoop. Maar daarna zakte het snel in.' Triv' verkoopt op dit moment volgens Willig zo'n 10.000 nummers los en telt circa 11.000 abonnees. Concurrent Quest doet het aanzienlijk beter, erkent hij. 'Quest is een heel sterk merk. De nummer 1 in de markt heeft een sterke positie in de markt.' Triv' ging van start in 2006 en heeft dus 2,5 jaar bestaan. Voor komend jaar werd geen breakeven situatie voorzien. De medewerkers van Triv' worden binnen SMM geherplaatst.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie