Die strategie wordt neergezet vanuit een data driven en performance perspectief.
Lexa had hiervoor een lange samenwerking met Mindshare. Voor de pitch waren 4 mediabureaus uitgenodigd. Accenture begeleidde het uitgebreide pitchtraject.
'Starcom heeft een sterke indruk achter gelaten tijdens de "chemistrysessie" en het werk dat gedurende de verschillende fasen is geleverd. Wij zijn ervan overtuigd dat haar blik op onze markt, het begrijpen van onze business in combinatie met de data driven Human Experience strategie, ons helpt in het nieuwe tijdperk van dating om de consument van nu aan ons te blijven binden', licht Jessica Delpirou, Hub Director SE Meetic Group toe.
Cornelie Weller, ceo van Starcom: 'Lexa opereert in een markt die sterk onderhevig is aan disruptie. De dynamiek in de markt, waarbij consumenten steeds meer mobile en social zijn en steeds meer verwachten van organisaties als Lexa, maakt dit een extra mooie uitdaging op het gebied van branding en performance, en past daarmee sterk bij onze velocity filosofie (snelheid x acceleratie x relevantie x momentum). Experiences gedreven door data staan hierin centraal staan om waarde toe te voegen aan het leven van consumenten in het tijdperk van velocity marketing.'
Lexa wordt aangestuurd vanuit Amsterdam, met het hoofdkantoor in Parijs, waarbij Starcom als het lokale mediabureau in Nederland voor Lexa zal opereren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!