Gisteravond heb ik me met moeite door de informatie van mijn zorgverzekeraar heengewerkt. Alles gelezen, grote en kleine lettertjes, sterretjes met toelichtingen, een artikel uit de HP/De Tijd en Intermediair erbij, Independer.nl en nog wat andere vergelijkingssites geraadpleegd.
Want zelfs de basisverzekering kent een basis en uitgebreid pakket (!). Dan is er nog basis, uitgebreide en optimale uitbreiding en dan heb ik het nog niet over nog meer extra's. Uiteindelijk had ik na veel keuzes mijn ideale pakket gevonden. Het mooie was, het pakket dat ik gekozen had bleek hetzelfde te zijn dat de verzekeraar zelf voor me had gekozen. Toch nog iets wat goed ging dus. Ik hoef niets te doen en ben lekker verzekerd.
Al met al, geen easy task, en dan heb ik nog een aardige opleiding genoten en werk ik veel voor verzekeraars. Het moet allemaal makkelijker worden maar ik durf te wedden dat 80% er geen snars van begrijpt (of wil begrijpen) en gewoon niet reageert. Maar niet getreurd, het kan nog makkelijker!
Ja, echt, het had nog makkelijk gekund! Ik zie vandaag een volle pagina advertentie in Metro en Spits van Calgonit, Vanish en CillitBang, u weet wel, van die Amazing Discovery commercials. Als ik nu producten koop krijg ik 5 euro korting, en, jawel, ik maak kans op een gratis zorgverzekering! Een bezoekje aan de AH kost me veel minder moeite dan een avond puzzelen!
Een zorgverzekering als giveaway bij schoonmaakmiddelen. Snapt u het nog.... Dat is net zoiets als een wasmiddelenbeertje meesturen als mascotte naar de Olympische Spelen. Wat zegt u? Gaat Robijntje mee? Maak me gek!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!