RA*W in Cannes #4: Nederland vs. België

RA*W was aanwezig en deed verslag van de creatieve strijd der lage landen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

door

Na een wat slappe start vanuit de Belgische kant, zingen alle Nederlanders met de begeleiding van een gitarist het Nederlandse volkslied. Hiermee ging de battle tussen Nederland & België van start:

  • De eerste battle ronde:

KLM met VS Gezondheid en Wetenschap met Don’t Google It

Winnaar: Don’t Google It

;t google it! Adwords Campaign

  • Ronde :

Vodafone met Concert VS Radio 1 met The Peanut Experiment

Winnaar: Concert

;s concert - The full story

  • Ronde :

Artis met Ontmoet Je Microben VS Special Olympics Europese Zomerspelen 2014

Winnaar: Special Olympics Europese Zomerspelen 2014

Tussenstand: NL 1 - BE 2

  • Ronde :

Kitkat met Give Holland a Break VS KBC Banking & Inssurances

Winnaar: Give Holland a Break

Triados met 5dingen.org VS Douwe Egberts met Het Ruikt Hier Naar Douwe Egberts

Winnaar: Het Ruikt Hier Naar Douwe Egberts

Heineken met Rembrandt flesjes VS McDonalds Picto

Winnaar: McDonalds Picto

;s Picto

De winnaar van deze Creative Battle is hierbij België met een einduitslag van 2-4! Waarom verliezen Nederlanders altijd van België?

Aygin Kolaei is social media strateeg bij IMA.

Lees meer over het 62ste Cannes Lions Festival in het .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie