PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 gaat naar Fons van Dyck

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008 is gewonnen door Fons van Dyck met het boek .

Het jury-rapport: 'Het merk mens is helder van opzet en vanuit de praktijk geschreven. Het boek heeft met name gescoord op praktische toepasbaarheid en toegevoegde waarde voor het vak.

'Het merk mens is gebaseerd op 5 jaar empirisch onderzoek en geeft een goed overzicht. Het boek schetst de onderbouw van de huidige tijdgeest. Zeker nu we aan de vooravond staan van wellicht een nieuw tijdperk, is het boek van Van Dyck een zeer nuttig stuk gereedschap dat in geen enkele marketinggereedschapskist mag ontbreken. Van Dyck signaleert dat de kloof tussen het merk en zijn klanten breder is dan ooit.'

Het boek voldeed, volgens de jury, als beste aan de beoordelingscriteria: vernieuwend, praktische toepasbaarheid, toegevoegde waarde voor het vak, cases & praktijkvoorbeelden, opbouw, structuur & toegankelijkheid en vormgeving.

Daarnaast moet het boek in de tweede helft van 2007 of later zijn gepubliceerd, vanuit het Nederlandstalige marketingvakgebied zijn ontstaan en inhoudelijk een duidelijk raakvlak met marketing en sales hebben.

De onafhankelijke jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2008 werd geleid door:

- Drs. Hans Molenaar (Voorzitter Platform Innovatie in Marketing)

Juryleden zijn:

- Prof.dr. Ruud Frambach, hoogleraar marketingVrije Universtiteit Amsterdam)
- Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar TU Delft)
- Ir. T. De Boer (Pleon)
- Drs. Arend-Jan Nijhuis (ING)
- Bjorn Hascher (hoofdredacteur vakblad ITcommercie)
- Mijke Post (redacteur Marketing Tribune)
- Egbert Jan van Bel (Beeckestijn Business School)
- Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Association)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie