Optimel verruilt Ara voor N=5

Na een korte pitch tussen Ara en N=5 heeft Friesland Campina het in 1998 mede door Ara ontwikkelde merk Optimel bij N=5 ondergebracht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het bureau maakt een nieuwe campagne op basis van een aangescherpte positionering. Bernadette Paulissen, ad interim marketing director Dairy Benelux bij FrieslandCampina: ‘Beide bureaus hebben werk op hoog niveau gepresenteerd. Het vernieuwende inzicht dat N=5 ons bracht, de verbeelding in de creatieve voorstellen en het oordeel van de consument vormden de grondslag voor onze keuze voor N=5. Wij danken Ara voor de jarenlange samenwerking. Het bureau heeft het afgelopen decennium een grote bijdrage geleverd aan de introductie en succesvolle ontwikkeling van .’

De nieuwe campagne zal medio mei zichtbaar worden. De pitch werd begeleid door Fred Moolhuijsen van Conclusion Communication Architects. N=5 is toegevoegd aan het agency roster van FrieslandCampina in Nederland, met Ara, DDB, Etcetera en Alfred.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie