Ophouden met die telefoonterreur

Ik merk dat het me steeds meer gaat irriteren, bedrijven met een klantenservicenummer waar je flink voor moet betalen. Soms (maar) 0,10 euro per minuut, maar vaker ook 0,25 euro of zelfs nog hoger. Natuurlijk heb ik begrip voor de achterliggende gedachte, dat er een drempel moet zijn, om niet om te komen in een lawine van telefoontjes. Maar het voelt gewoon niet goed, dat vaak een aanmeldnummer gratis is en het nummer voor een klant een duur betaald telefoonnummer is.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Helemaal als je het nummer wilt gebruiken, wanneer een bedrijf een fout maakt en je daar over wil klagen. Moet ik als klant betalen voor de fout van een bedrijf? Dat is toch de omgekeerde wereld? Vooral omdat een klant veel aan mijn input kan hebben, om de diensten te verbeteren.

Irriteren van je klant, lijkt steeds vaker de doelstelling van veel bedrijven. Welk bedrijf doet eens gewoon normaal?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie