Naar eigen zeggen hebben de 'overweldigende reacties van duizenden Raket-fans' Ola doen smelten.
Nadat het ijsmerk bekend maakte te stoppen met de productie van het 'meest populaire' ijsje, uiten honderden Nederlanders hun ongenoegen op sociale media over de verdwijning van het ijsje.
'We zijn gesmolten door de hoeveelheid reacties en petities, zoals het initiatief Red de Raket', vertelt Madelon van der Tol, marketing director Ice Cream Ola. 'De ludieke Raket-actie is onderdeel van de campagne "Talking Ice Cream" die op 1 april onthuld zou worden. Daarin zijn de ijsjes de hele zomer op een grappige manier zelf aan het woord.'
Om verontwaardigde fans een hart onder de riem te steken, zal Ola op 1 april via sociale media een 'mooie goedmaker' bekendmaken.
Klik hier voor de Poll: Is de 1 april grap van Ola geslaagd?
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!