‘Pensioenen zijn een low interest product. Waarvan maar weinig mensen echt het fijne weten. We moesten dus heel helder zijn over de manier waarop Bright zich weet te onderscheiden', zegt Marten Meijboom, copywriter bij The Oddshop.
BrightPensioen is een nieuwe speler op de pensioenmarkt die zich richt op zzp’ers, DGA’s en iedereen die graag zelf (extra) pensioen op wil bouwen, maar dit niet collectief kan of wil. Bright neemt hierbij het bestaande businessmodel op de schop.
Sjaak Zonneveld, Commercieel directeur BrightPensioen: 'Bij andere aanbieders betaal je een percentage over je vermogen als vergoeding. Dus naarmate dat vermogen groeit, ga je steeds meer betalen voor exact dezelfde dienstverlening. Bij Bright hanteren we een vast lidmaatschapsbedrag waardoor je als klant veel meer pensioen overhoudt.’
‘Als je pensioenuitvoerder jouw geld in wapens belegt heb jij daar doodleuk niks over te zeggen. BrightPensioen belegt uitsluitend duurzaam en elke deelnemer is tevens mede-eigenaar. Zo bepalen we samen de koers en verdelen we samen de winst. Dat is volgens ons het pensioen van de toekomst.’
Later deze maand gaat ook het online gedeelte van de campagne live.
Credits
Klant: BrightPensioen
Eindverantwoordelijk bij klant: Karin Jakobsen, Sjaak Zonneveld, Federica Foroni Lo Faro
Bureau: The Oddshop
Account: Oscar Hamming / Orfee Goedkoop
Creatie: Marten Meijboom / Joost van der Schoot
Creatieve Directie: Niels de Wit / Robert van der Lans
Productie: Re:Branded / The Oddshop
Line productie: The Martini Shot
Regisseur: Daan Hocks
DOP: Gabor Deak
Sound: Jeroen Gessels / Lab3
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!