Nieuwe poll: Wie wordt Marketeer of the Year 2008?

De Marketeer of the Year-prijs is de belangrijkste onderscheiding voor de marketingtop in Nederland. Jaarlijks wordt hij uitgereikt door Nima, PIM en Tijdschrift voor Marketing (de bedenker van MolBlog.nl). Op 3 juni maakt de jury de uitslag bekend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op die dag kun je, naast een aantal andere inspirerende sprekers, de drie beste marketeers van dit moment ook zelf in actie zien op .

Maar wie heeft jullie voorkeur?

Colette Cloosterman, commercieel directeur van Jumbo. Een tijdje terug hadden we een mystery-shopper onderzoek, waarbij klanten winkels van verschillende formules bezochten en beoordeelden. Jumbo scoorde beter dan Albert Heijn en Super de Boer.

Maar de retailer wint de laatste jaren tal van .

René Repko, marketing directeur van Hema. Altijd bereid om te experimenteren, zonder de basis uit het oog te verliezen. Opvallend waren o.a. een speciale Hema-winkel bij grote muziekevenementen en een op internet.

Jacques Kuyf, directeur van FD Media. Crossmediaal is lastig in de praktijk. Kuyf heeft met het FD wel een paar aardige stappen gezet.
De restyling van het FD vroeg veel tijd, maar pakte goed uit. Op probeert hij het een en ander. De uitdaging ligt nu in het slechten van de zuilen en de redacties voor verschillende podia te laten werken.

De jury van de Marketeer of the Year 2008 prijs trekt zijn eigen plan, maar we zijn wel benieuwd aan wie jullie de voorkeur geven.

Stem!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie